روح سفالی

ما همه زادة یک روحیم

روح سفالی

ما همه زادة یک روحیم

خاکم که موزه‌های جهان غبطه می‌خورند
بر شوکت همیشة روح سفالی‌ام...

یه نشونه محکم بهم بده

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ب.ظ

 من فقط یه نشونه می خوام یه نشونه محکم برای ادامه راهی که ازش کنار رفتم راهی که که فکر می‌کردم همه چی رو درست کرده.
می‌دونم یه جاهایی اشتباه کردم اما حالا روزهای زیادی‌ه که دارم همه چیز رو به دوشم می‌کشم. اون‌جایی که باید قدم بر می‌داشتم و می‌رفتم، رفتم و شروع کردم اما حالا برای برگشتن به راهی که ازش دور شدم فقط یه نشونه می‌خوام یه نشونه که پناهِ دلم بشه...

صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار
وز او به عاشق بی دل خبر دریغ مدار

حافظ

  • ۹۵/۰۵/۰۱
  • روح سُفالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی