روح سفالی

ما همه زادة یک روحیم

روح سفالی

ما همه زادة یک روحیم

خاکم که موزه‌های جهان غبطه می‌خورند
بر شوکت همیشة روح سفالی‌ام...

فکرای جدید

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۴۸ ب.ظ
اول از همه سلام سال نو مبارک باشه و ان‌شاءالله پر از حال خوب باشید امسال.
بی مقدمه میخوام فکرای جدید امسالم رو بنویسم که حتما به امید خدا عملیشون کنم.
فکرای جدید امسالم:
طنز نویسی رو شروع کنم
حتما هفته‌ای یه بار برم پارک و بدوام
کار پایان‌نامه رو درست حسابی زودتر انجام بدم( البته اینو مجبورم)
به کسی کار نداشته باشم برای تفریحاتم و هی التماس اینو اون نکنم که باهم بریم
رمان بیشتر بخونم
بعضی کارها هم هست که تف به ریا نمیگم :) 
سرکارم یه انجمن ادبی تاسیس کنیم با بچه ها
کفشامو حتما دم در جفت کنم. چرا؟ چون این نشون میده من نظم ذهنی دارم و وقتی نظم ذهنی داشته باشیم یعنی خیلی از کارهامون رو بهتر انجام میدیم.
روزای تعطیل هم صبح زود از خواب بلند شم.
۷ کیلو لاغر کنم.
بیشتر بستنی بخورم چون بستنی ارتباط مستقیمی با حال خوب داره🍦🍦
بیشتر بنویسم

حالا فعلا همیناست خدا بخیر بگذرونه تغییرات ۱۸۰ درجه ای رو که تو تصمیماتم اعمال میکنم. 


  • ۹۶/۰۱/۱۲
  • روح سُفالی

نظرات (۱)

خوردن بستنی با روح جمله ی قبلی در تضاده مگه اینکه بستنی رژیمی بخورین :))
پاسخ:
اتفاقا میدونم اینو از قصد میخوام هردوشو باهم داشته باشم :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی